Harvest
Textured with russet reds and pollinic yellows, Athina Rachel Tsangari’s spellbinding allegory gleans an atmospheric folk tale from a rural idyll. As landowners sow the seeds of modern capital, Sean Price Williams reaps horror and beauty from the earth with swirling, immersive cinematography.