Headhunter
When he is approached with a business proposition by an attaché from Sieger Co, Denmark’s largest oil and shipping corporation, Martin Vinge, a former hard-nosed reporter and now ‘the best headhunter in the country’, sees a potentially controversial and yet highly lucrative professional opportunity.