Heading South
On the sun-drenched island of Haiti in the 70s, foreigners idle away their vacations in the palm-fringed paradise of the beach hotels. Brenda, Ellen and Sue, three North American women, converge on the island looking for sex, relaxation and respite from their colorless jobs and marriages.