Hexagone
The story of Ali, Slimane, Staf, Nacéra and Samy in a working-class neighbourhood in Goussainville. Faced with problems of love and identity, these young people live at the juncture of opposing worlds : the city and the suburb, drugs and work, exclusion and integration.