Hey, You!
Set in the allegorical space of an abandoned room, a frustrated mind feels the distorting effects of aggression and paranoia—including visions of butterflies, the Mona Lisa, and nuclear fallout.
Brilliantly simple, it takes nothing more than four walls for Péter Szoboszlay to engulf us in a state of mind-bending paranoia. At heart a critique of the psychological consequences of living under authoritarianism, Hey, You!’s inventive visuals and potent metaphors make it a true masterpiece.