Hide and Seek
Tackling the stigma and taboos related to sexuality head-on, Hide and Seek presents an honest and emotional portrayal of complex gender struggles in contemporary Pakistan. A moving and compelling study of societal power structures and the courage that enables people to rise beyond them.