Holiday
Be warned: this is no placid summer’s tale! Isabella Eklöf’s sun-drenched debut is as intoxicating as it is brutal. An unflinching study of female oppression whose perspective on abuse has stirred up controversy, Holiday is daring filmmaking that exudes confidence while asking crucial questions.