Home
The story of Kevin, who has just been released from a remand home. Going back to live with his parents is no longer an option, so he is going to move in with his aunt’s family. Will his new home be able to save him from juvenile delinquency? Or will he miss this opportunity?
Winning a Best Director award in Venice, Home explores the fraught relationship between parents and teenagers, in which brewing miscommunication results in poisonous actions. Shot in a raw, realist style, this insight into youngsters’ lives and confusion is an unsparing yet rewarding experience.