Honey Cigar
Featuring a sparkling color palette and a sensual soundscape, Kamir Aïnouz’s vibrant debut simmers with the heady yet confusing desires that come with one’s sexual awakening. Paralleling the personal with the political, the film probes the contradictions of a multicultural upbringing in 1990s Paris.