French filmmaker Loulou comes to New York after being invited to present one of her works at the Museum of Modern Art. She falls in love with the eccentricities of the city and decides to stay, looking for work as an editor and finding marital bliss, then boredom, with an entrepreneur named Sid.
Early 1980s New York is vividly captured in Jackie Raynal’s autobiographical feature, a fish-out-of-water tale filled with eccentricity and seedy glamour. Keep your eyes peeled for cameos from legendary figures of the city’s downtown arts scene, including Gary Indiana, Sid Geffen, and Errol Morris!