House of Seven Belles
Cult horror auteur Andy Milligan has a select yet fanatical fandom: among them is Nicolas Winding Refn, who protects his legacy by salvaging obscure prints. This incomplete Civil War epic is one of them. Shot on Staten Island, yet packed full of Southern gothic touches, it’s more than just a curio.