Hugo
A young orphan living in the hidden corners of a Paris train station in the 1920s, discovers a mystery left behind by his late father—a broken automaton, a heart-shaped key, and a secret tied to a toy shop owner. With the help of his friend Isabelle, he uncovers a lost chapter of early cinema.
Lamplit and whistling with steam, 1930s Paris comes alive in Martin Scorsese’s enchanting family adventure. A mystery to be solved, the mechanics of toy-making, and the mesmerizing trick films of silent-era director Georges Méliès click into place in this wondrous vision of early cinema magic.