A man hatches a murderous plot to work his way back into a super-rich family, in order to regain his birth right and inherit their fortune.
Brightening cut-throat cynicism with effortless charm, Glen Powell burnishes his starry bona fides with this witty get-ahead farce. Updating British classic Kind Hearts and Coronets for the hustler mindset of today’s workplace, this deadly social satire softens its barbs with breezy comic agility.