Companion piece to I Am Curious – Blue , this sexually-explicit and controversial cinéma vérité style coming-of-age story neatly navigates a young woman’s social and political liberation. Influenced heavily by the French New Wave, and of course, Vilgot Sjöman’s compatriot Ingmar Bergman.