I Am Not Madame Bovary
Li Xuelian and her husband stage a fake divorce to secure a second apartment in the city reserved by the government for single people. But when her husband remarries months later to a different woman, a furious Li files a lawsuit and takes her fight to the highest levels of government in Beijing.