I and the Stupid Boy
Nora is a striking young girl in love. All dressed up, she takes a shortcut through an abandoned building on the way for her hot date. Kevin, her ex, pulls up in the background. What ensues is a now universal 21st century story of male-female power, sexuality and shame—with a biting, feminist twist.
The initial bubblegum sweetness of this crisp Kaouther Ben Hania short quickly morphs into a dangerous cat-and-mouse game, exploring modern romance, toxic masculinity, and women’s agency. Starring the dynamic and defiant Oulaya Amamra (Divines), this is love—and hate—in a time of digital peril!