I Hope I'm Loud When I'm Dead
Reframing our current political moment in intimate terms, Gibson’s urgent snapshot of social calamities doubles as a document of practical resistance. Pauline Oliveros’ music and the words of poets CAConrad and Eileen Myles imbue images of street riots and refugee migration with graceful complexity.