I'm in Love with Pippa Bacca
A hymn of remembrance for Italian artist Pippa Bacca, whose creative journey was cruelly cut short, Simone Manetti’s searching documentary questions the possibility of artmaking in a world marred by violence against women. Echoing the pacificism of Bacca’s work, the film powerfully urges for change.