I Promise You Anarchy
If the future doesn’t look promising, where better to live in than in the present? This seems to be the unvoiced question in I Promise You Anarchy. Widely compared to Larry Clark’s Kids and Gus Van Sant’s Paranoid Park, the film captures the rush of being young in a vibrant and engrossing way.