I Remember Nothing
2011: Director Diane Sara Bouzgarrou is diagnosed bipolar while experiencing an intense manic-depressive episode as the revolution bursts in Tunisia, her father’s country. 5 years later, having lost almost every memory of this moment, Bouzgarrou goes through hours of footage she shot back then.