I Saw the Face of the Devil
In a small town in northern Poland, 18-year-old Majka is convinced that she is possessed. She decides to rely on the skills of a local priest to expel the demon, which doesn’t stop her from jokingly referencing William Friedkin’s The Exorcist with her best friend.