I Stay With You
Natalia is a young Spanish woman who arrives in Mexico City, invited by Esteban, her boyfriend. However, due to work, he is absent, but his friends, Ana and Sofia, convince Natalia to travel to Valeria’s house which is out of town, as a sort of bachelorette party.