I, Tonya
Figure skater Tonya Harding is a natural talent, but her working-class origins mean she’s never quite fit into the snobby skating world. With the 1994 U.S. Championships looming and her opponent Nancy Kerrigan posing a threat, her ex-husband takes matters into his own hands to ensure Tonya succeeds.