Idea
Kemal is a guard at an empty villa belonging to a dark businessman outside the city. One night, he finds a book called IDEA, left by someone whose face he cannot see, on the bus he occasionally goes to the city. After, Kemal’s life begins to turn to hell in a way that he could never understand.