In the Last Days of the City
Cairo, 2009. Khalid, a 35 year old filmmaker is a filmmaker struggling to make a film that captures the soul of his city while facing loss in his own life. With the help of his friends, who send him footage from their lives in different cities, he finds the strength to keep going.