Cinico TV (1992-1996)
The revolutionary TV-series of Ciprì e Maresco is a sequence of short grotesque, comical, extreme episodes. Their vision enlightens – in a gorgeous black-and-white – a marginalized humanity, paying homage to the surrealist cinema and the theatre of the absurd.