Infernal Symphony
This frisky little tale of angels and demons is unmistakably—given its erotic content—a late-period work from Walerian Borowczyk. In fact, Infernal Symphony would be his final animated short. With its stinger of a punchline, the Polish master proved his impishly subversive credentials to the end.