Infinite Football
Is there a better way to play soccer? Romanian New Wave director Corneliu Porumboiu (The Whistlers) brings his delightfully inquisitive and dryly humorous perspective to a truly one-of-a-kind man who imagines just that. And if a beloved sport can be re-thought, can we re-imagine a better world?