Inflatable Sex Doll of the Wastelands
A private detective is hired to find a woman who has apparently been murdered in a snuff film. It turns out the woman’s not dead, but very much alive, and he gets sucked into a torrid affair with her that leaves him questioning his sense of reality.
Produced by Keiko Sato, a trailblazer of the pinku eiga sexploitation genre, this hallucinatory gem takes place in the existential wastelands of 1960s Tokyo. A thrilling mix of modernist visuals, explicit erotica, and Yakuza violence that reveals just how boundary-pushing pink films could be.