Inglourious Basterds
In Nazi-occupied France two plots to assassinate the Nazi High Command converge. One planned by Shoshanna a jewish woman surviving the massace of her family and the other by a team of U.S. Jewish-American soldiers led by Lt. Aldo Raine. Each side connected to Hans Landa, a cunning SS Colonel.