Ingrid Goes West
Ingrid is an unhinged social media stalker with a history of confusing “likes” for meaningful relationships. Taylor is an “influencer” whose perfectly curated lifestyle becomes Ingrid’s latest obsession. When Ingrid moves to LA, she manages to insinuate herself into the social media star’s life.
Soaked in California sun yet rooted in the darkest depths of obsession, Ingrid Goes West is a timely satire that examines our toxic relationship with social media. Aubrey Plaza’s performance as the titular Insta-stalker is as unhinged as it is layered, blurring the lines between empathy and pity.