Inland Sea
Forsaken by the era of modernization of post-war Japan, Ushimado is rapidly aging and declining. Its rich, ancient culture and the tightknit community are also on the verge of disappearing. This documentary poetically depicts the twilight days of a village and its people by the dreamlike Inland Sea.