Innocence
An emotionally intense chamber piece from Zeki Demirkubuz with intriguing performances from Haluk Bilginer, Derya Alabora and Güven Kıraç, Innocence is an instant classic of Turkish cinema. A masterfully written story of unrequited love, this is an ode to people who would rather burn than fade away.