Inside
Sarah and her unborn baby are the sole survivors of a car crash that claimed the life of her husband. On Christmas Eve, she stays home alone, preparing to go to the hospital the next morning for her delivery. But when an frantic woman shows-up unannounced, the night turns into a fight for survival.
A vision of sadistic vengeance in a long black dress, Béatrice Dalle personifies evil in this infamous home-invasion horror, a blood-drenched cult classic of the New French Extremity. Juxtaposing atmospheric suspense with relentless gore, Inside plunges into the petrifying depths of grief and hate.