Into Paradiso
In a cosmopolitan Naples, the lives of a shy Italian scientist and a former Sri Lankan cricket champion intertwine. Forced to live together in an illegally built rooftop shack, these two unlikely companions forge a bond that empowers them to confront their destinies and rewrite their futures.
Following a chaotic caper that goes from bad to worse, Paola Randi’s award-winning debut blends comedy hijinks and crime thrills to hilarious results. By showcasing the multiculturalism of Naples, Into Paradiso also makes for an unique addition to the classic Italian satires of masculine archetypes.