Iranian
Mehran Tamadon (Bassidji) invites four mullahs into his home to discuss their faith and his atheism in this lively, provocative documentary: a film that takes place across two days, yet was 12 years in the making. An evenhanded, and even laid-back debate on coexistence and secular society.