It's All True
An unfinished feature film comprising three stories about Latin America: “My Friend Bonito” (1941) filmed in Mexico; “Carnaval” (also known as “The Story of Samba”) and “Jangadeiros” (also known as “Four Men on a Raft”) (1942) filmed in Brazil.