J'aimerais partager le printemps avec quelqu'un
Anointed “The Pope of the Super 8,” the shockingly prolific Joseph Morder has made over 1,000 films spanning six decades, juggling varied media forms to archive his life in a mosaic of unique works. With this feature, the director carries his interests in film as self-portrait into the digital age.