Jane Austen Wrecked My Life
An aspiring author looking to get more out of life takes up a writing residency and finds herself in the sort of romantic entanglements that could come from the pages of a Jane Austen novel.
With her heart lost in the pages of classic romance novels, an adorably clumsy writer opens herself up to love’s surprises in Laura Piani’s frothy comedy. With bucolic France doubling for Austen country, this delectable treat brims with charms—including a cameo from the legendary Frederick Wiseman!