Jane Eyre
After a bleak childhood, Jane Eyre goes out into the world to become a governess at Thornfield House, an isolated and imposing residence, property of the cold and mysterious Mr Rochester. While Jane finds herself falling in love with him, she discovers he is hiding a terrible secret.
Two years after Fish Tank, Michael Fassbender cemented his leading-man status with Cary Fukunaga’s eerily atmospheric adaptation of Charlotte Brontë’s gothic masterpiece. With a remarkable Mia Wasikowska in the title role, Jane Eyre exposes the beating heart of a smouldering romantic classic.