Japon Isi
Veysel loves a singer named Basak. But she doesn’t love him back. One day Veysel saves the life of a Japanese tourist. Later, the tourist sends a gift to Veysel from Japan. The gift is a robot that looks exactly like the singer he loves, Basak.