Jay Kelly
Suave and pensive under the splendor of the Tuscan sun, George Clooney lends his golden charm to Noah Baumbach’s tender story of movie stardom. Quickened by an entourage of superlative comic talent in Laura Dern and Adam Sandler, this Felliniesque escapade beams with nostalgic cinematic delights.