Joe
A 15-year-old boy comes to hire on among an ex-con’s group of aging forest laborers. As the man becomes more and more aware of the boy’s abusive home life, his deeply buried humanity is roused. He finally takes the matter into his own hands when the boy’s alcoholic father finally goes too far.
A powerful Southern Gothic drama from David Gordon Green, who started his career with delicately-shot American indie hits like George Washington. This enthralling literary adaptation provides us with an emphatic performance from Nicolas Cage alongside up-and-coming star Tye Sheridan.