Jülide
Late at night, Jülide wakes up with the noises coming from upstair. She runs up to see if her neighboor is okay. There she finds a a total stranger, Kaan, who is about to commit suicide.
Elif Eda’s contemplative short film subtly examines the intersection between faith and personal agency. A stark reflection on what binds us in our darkest hours, Jülide uses a haunting late-night encounter to delve into the beliefs, complexities, and silent battles that shape our lives.