July Tales
Paris and its suburbs. Two stories, four girls, four boys, on a summer day that will change them forever. While Milena and Lucie, colleagues at work, take advantage of a sunny Sunday to swim at a leisure centre, Hanne, a Norwegian exchange student, finds herself having to deal with three men.
Featuring students from the National Academy of Dramatic Arts, this two-part dramedy keenly observes the quiet gestures of young love amidst heady infatuation and capricious misunderstandings. These blushing vignettes once again affirm Guillaume Brac’s knack for capturing the glow of French summer.