Junebug
On the way to meet with an artist in the South, newlywed art dealer Madeleine is convinced by her husband George that they should stop to meet his family in North Carolina. Madeleine’s affluent life clashes with the family, but she befriends her wide-eyed and pregnant sister-in-law Ashley.