Just an Ordinary Jew
Just an Ordinary Jew, is the Jewish journalist, Emanuel Goldfarb, who is invited to speak at a school about his daily life as a “Jewish fellow citizen”. Thinking that the whole thing is an idiotic idea, as more than enough has already been said on this subject.