K2 Chasing Shadows
K2 Chasing Shadows retraces Benjamin Védrines’ record-breaking ascent of K2 (8611m) in 2024 in 10 hours, 59 minutes and 59 seconds, without additional oxygen: a story that unfolds as much in the mind as on the mountain, a journey of humility, resilience and a quest for meaning.