Alis (36) lives in his car since his father kicked him out of the house. He shaves and eats on the street and applies to job adverts that his mother marks in the newspaper for him. When he finds a job as a sales representative for the vacuum cleaner brand Karnaval, Alis starts to open up his eyes.
A satirical look at overbearing parents and the arrested development of young adults, Can Kılcıoğlu’s offbeat romantic comedy approaches its characters with a warmth and joy that exude from the screen. The chemistry between the two leads, Tülin Özen and Serdar Orçin, gives it all extra heart.