Taxi driver Ahmet, who is about to get engaged to the young girl his mother pushes for, starts a passionate affair with the tailor Leyla, who is his elder. Semih’s return will be a great danger to Ahmet and Leyla’s relationship. From now on, nothing will remain the same.